kalendarz
RSS
piątek, 07 grudnia 2012

Przepraszam , że nie piszę ale na razie nie mam neta ;/ postaram się coś zrobić ;]

wtorek, 04 grudnia 2012

Eeehh.... Dopiero wtorek... Kiedy będzie piątek ?

Dzisiejszy dzień po prostu taki świetny ;]

Dzięki M. N. i E. ;D

W końcu katar mi powoli mija ;] Już czuję zapachy ale tylko takie intensywne ;] Lepsze to niż nic ;) 

 

Trochę humoru :

 

Trzech studentów siedzi w pokoju i opowiada o sylwestrze. Pierwszy mówi:

- No, ja to bylem na Hawajach, słoneczko grzało, dziewczyny w bikini - fajnie było.

Na to drugi:
- Ja byłem w Austrii, fajerwerki, dziewczyny z zimna się przytulały.
- A ty gdzie byłeś? - pytają trzeciego. 

- A ja siedziałem z wami w pokoju, tylko nie paliłem tego gów*a.

 

I muzyki :

 

 

Uwielbiam

 

Zainteresowany ktoś kolczykami ?

 

Pisać na zafascynowana_max@wp.p

 

Różowe octagony na łapkach ;]

Kulki czerwone brokatowe ;]

Niebieskie listki przezroczyste ;]

Przezroczyste octagony na kółeczkach ;]

niedziela, 02 grudnia 2012

Dzisiejszy dzień wyjątkowo dobry bo nic nie poprawi bardziej humoru niż muzyka ! ;D 

Train - Hey, soul sister ;] 

Jak to słucham po prostu dostaję sił ;D

Chciałam bardzo podziękować Euphorii http://euphoriahandmade.blogspot.com/ 

za ten ostatni komentarz :) dodał mi sił ;] 

I teraz wiem, że muszę przetrwać ten czas i wiem, że w końcu znajdę kogoś komu będę mogła zaufać ;) 

Kooolczyki !! ;] 

Zainteresowana ? Pisać na :

zafascynowana_max@wp.pl

piątek, 30 listopada 2012

Ahhh.... Już ciemno a dopiero 18.00 

Chciałabym się położyć... i zasnąć... nie budzić się więcej... 

A tak wgl sen to najwspanialsza rzecz... Uwielbiam leżeć i marzyć... Myśleć jak mogłoby wyglądać moje życie u boku mojego pana ''X'' 

Po prostu się niczym nie przejmować... 

Z reguły myślę o tym jak się z nim spotykam... i jak wyznaję mu, że przez ten cały czas bez niego było mi tak ciężko...

Najlepsze jest to, że wiem, że to nie możliwe... Próbuję sobie wmówić, że pora zapomnieć ale... im bardziej chcę zapomnieć tym bardziej o nim myślę... 

 

Potrzebuję P r z y j a c i e l a !

Prawdziwego przyjaciela, który mi pomoże przez  t o  przebrnąć... potrzebuję czasem komuś się wygadać... nie mam komu...

Miałam przyjaciółkę... miałam... dobrze to powiedziałam... Jak woli inne klimaty to jej sprawa... ja się nie będę przejmować... 

Dlaczego tak jest, że jak komuś zaufamy to on zawsze musi nas zawieść ?

hmmm... 

Szkoda słów... 

środa, 28 listopada 2012

Zafascynowana_max@wp.pl

Nie ma to jak dwa tygodnie przeziębienia ... 

Ehh... 

 

Zainteresowany ktoś kolczykami? 

 

Pisać na :


Zafascynowana_max@wp.pl

 


poniedziałek, 26 listopada 2012

Czy mężczyźni zdają sobie sprawę ile dla niektórych dziewczyn znaczy usłyszeć ich głoś po tak długim ''rozstaniu'' Choćby na chwilę... A daję to tyle szczęścia... I chcę się więcej i więcej <3

 

Ehhh... Za miesiąc święta... Prezenty ;D Założę się, że dostanę koraliki...(Może nie te co sobie wybrałam bo za tyle kasy prezentu nie dostanę ... No ale jednak ;] )

 

A może wy chcecie kupić kolczyki komuś ze swojej rodziny czy przyjaciółce ? Piszcie na zafascynowana_max@wp.pl 

3 zł za parę :)

sobota, 24 listopada 2012

No to chyba można powiedzieć, że dzień się powoli kończy... 

A ja... siedzę przed komputerem z ciepłą herbatą i oczywiście myślę...

o czym ? 

no albo o kim ? 

to drugie zdecydowanie lepiej tu pasuję... 

Dlaczego nas musi tyle różnić ? Dlaczego wtedy nie zagadał ? Dlaczego nie napisał ? Dlaczego ja tego nie zrobiłam ? Dlaczego wakacje musiały się skończyć ? 

No dlaczego ?!

hmmm.. to dopiero dobre pytania...

Najchętniej stanęłabym przed nim pomachała mu rękę przed oczami i powiedziała "hej, ja tu jestem, widzisz mnie ?" Ale niestety nie usłyszałabym odpowiedzi... 

Przeczytałam gdzieś w internecie, że kobiety szukają niegrzecznych mężczyzn, żeby byli grzeczni z nimi a mężczyźni grzecznych kobiet, aby były niegrzeczne z nimi.

Czy to prawda ?

Kto to może wiedzieć... 

Nie lubię mieć takiego humoru... Ale jak takie rzeczy uniknąć ?

 

Zainteresowany ktoś kolczykami ?

Pisać na : zafascynowana_max@wp.pl

3 zł za parę ;)

 

Dziękuję bardzo za wyróżnienie które dostałam od http://7anais7.blox.pl/html  :)

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.:

Zadane pytania : 

  1. słodkie czy słone?   Zdecydowanie słodkie ;]
  2. dieta czy uczta?  Uczta xD
  3. dzień czy noc?  Wolę noc bo spokojniej i nie trzeba siedzieć w szkole .
  4. kawa czy herbata?  Może być kawa ale tylko cappuccino .
  5. TV czy radio?  TV .
  6. komedia czy tragedia? Wolę Komedię.
  7. czy odkładasz na jutro to, co możesz zrobić dziś?  No często tak bywa ale staram się robić wszystko na bieżąco.
  8. czy wiesz czego pragniesz?  Owszem .
  9. czy akceptujesz opinie innych?  Nie zawsze... Kiedy wiem, że te opinie są szczere to szanuję je i próbuję się pod nie podporządkować.
  10. czy działasz pod wpływem impulsu?  Tak.
  11. za co siebie lubisz?  Za to, że nigdy nie rezygnuję z czegoś bo raz mi się nie udało po prostu jestem cierpliwa i wytrwała .

 

Moje pytania : 

1. Lato czy zima ?

2. Kot czy pies ?

3. Jakie masz zwierzątka w domu ?

4. Ulubiony napój ?

5. Ulubiona potrawa ? 

6.  Największa wada ?

7. Jak wakacje to gdzie ?

8. Ulubiony kolor ?

9. Ulubiony gatunek muzyki ?

10. Ulubiony film ?

11. Czy jesteś zadowolony/a z tego co robisz w życiu ?

 

No i wędrują do :

1. http://tortola.blox.pl/html

2. http://dirieesplace.blox.pl/html

3. http://mimusia1.blox.pl/html

4. http://naszeuroczekociaki.blox.pl/html

5. http://fluoerscyjnie.blox.pl/html

6. http://koralikiiki.blox.pl/html

7. http://archiwumchaosu.blox.pl/html

8. http://indywidualirium.blox.pl/html

9. http://euphoriahandmade.blogspot.com/

10. http://maiyah.blox.pl/html

11. http://imaginariumtrzech.blox.pl/html

 

Powodzenia !

11:51, agusiowa15
Link Komentarze (7) »
piątek, 23 listopada 2012

Ten dzień chyba można zaliczyć do udanych bo udało mi się sprzedać trochę kolczyków ;] 

No pomijając konkurs kuratoryjny... z matmy ;D

 

Muszę uzbierać kasę na nowe koraliki... Ale jakoś na razie mi to nie idzie :( Jak już sprzedaję kolczyki to w małych ilościach bo z reguły słyszę "wzięłabym ale nie mam kasy" 

 

Ehhh.....  Albo "Wzięłabym ale ja takich nie noszę" 

 

Ja muszę kupić sobie te koraliki ! 

 

Zainteresowany ktoś kolczykami ?? 

 

Pisać na :

 

zafascynowana_max@wp.pl



czwartek, 22 listopada 2012

Jak znacie kogoś kto by chciał kupić kolczyki napiszcie na :

 

 zafascynowana_max@wp.pl

 


mogę wysłać resztę zdjęć jak by ktoś chciał :)

 


3 zł za parę :) 

 


 


Wiem, że niżej też są takie tylko one różnią się tym, że te są na kilku kółeczkach a tamte na łapkach :)

 



 
1 , 2